נעים מאוד, אני חגית בן-אליעזר, אחת שהמקצוע בחר בה…

הרגשתי את זה כל חיי ובכל תחום ומסגרת בה הייתי – שנים של לימודי ציור עם ציירת מופלאה, מגמות עיצוב בבתי הספר ושירות צבאי מעניין ויצירתי. נהניתי להמשיך וללמוד לאורך השנים, בין אם בלימודים מאורגנים ב'מכון אבני לאמנות' וקורסים ייעודיים ומקצועיים ובין אם באופן עצמאי – העשרה, שיטוט במוזיאונים ובין דפי הספרים והאינטרנט ועד לימודי ציור סיני מסורתי באוניברסיטת ChongQing שבמחוז ביי ביי בסין.

 

אני חיה ונושמת עיצוב, יופי ואסתטיקה. אני מתרגשת מהעבודה.

נהנית לפגוש לקוחות שהופכים לחברים, לראות את העיניים הבורקות, לדמיין ביחד, להקשיב לחלום שנגלה ולהרגיש יחד איתם את הפרפרים שבבטן. ואז לשבת עם עצמי, מוקפת במוזיקה טובה, דפים לבנים ומסך נקי, מאפשרת לעצמי להעז ולנסות, ליצור ולהפתיע בעיצוב מקורי וייחודי.

מקורות ההשראה שלי רבים, למעשה כל דבר שאני רואה ומרגישה מתורגם בצורה זו או אחרת לעבודה שלי – נוף טבעי או אורבני, יצירות אמנות וגרפיטי ברחוב, מילים כתובות והרבה מוזיקה.



אני רוצה להכיר לכם אותי ואת הדרך שלי

ולספר לכם שאני רוצה לעבוד, רוצה לקוחות נוספים, רוצה לעשות את מה שאני טובה בו ונהנית ממנו.
בואו ותכירו אותי - את החלום שלי, ממה אני שואבת השראה, במה אני גאה ומה יצרתי.
מוזמנים לשוטט בין הדפים, לשתף חברים ולשלוח לי את התרשמותכם.



תהליך העבודה הוא תהליך שאנחנו עוברים ביחד, אתם ואני.

אנחנו מבררים מהו החלום, מדייקים את הרצון והמסרים שרוצים להעביר ומהי התועלת שתצמח מהם ובודקים מיהו קהל היעד הנכון. הליווי הוא תמידי, עוטף ומחויך – בפגישות, בשיחות ובתכתובות (כבר הספיקו להכתיר אותי כמאמנת אישית-גרפית…).

 

השלב הראשוני הוא תהליך המיתוג שמתחיל למעשה בשיחה מעמיקה עם בעל העסק, תחקיר מקיף על החלומות שלו, החזון העסקי, מחקר על המתחרים בארץ ולעיתים גם בחו"ל, על המשתמשים – קהל היעד הצפוי ועוד. תהליך זה נקרא איפיון ויתרונו במציאת הייחוד והדיוק של העסק המסויים הזה (או מה שאחרים לעיתים קוראים לו – בידול).

העיצוב הוא החלק האחרון של תהליך המיתוג, הוא יגיע רק לאחר שבדקנו ודייקנו בערכים שהעסק רוצה להעביר, במסרים הרגשיים שהוא רוצה להציף אצל הלקוח, בהבנת הצרכים של הלקוח (בין אם הלקוח מודע להם ובין אם לאו) ובהסבר מפורט על התועלות וההבטחה שהוא מביא איתו. העיצוב יחל אך ורק לאחר קבלת ההחלטה על האסטרטגיה השיווקית ומציאת הפתרונות היצירתיים המותאמים אישית לעסק.

 

פן נוסף בעבודה הוא יצירת מוצרי שיווק נקודתיים כמו פולדרים, חוברות, לוחות שנה, ברושורים, מתקני תצוגה ועוד. אלו מוצרים שממוקדים בתועלת מסויימת וניתן כמובן ליצור אותם ללא קשר למיתוג העסק, תוך מתן מענה שלם החל משלב הרעיון ועד לשלב ההפקה (הדפסה בבתי דפוס שנבחרים בקפידה על מנת להתאים בצורה המירבית לסוג העבודה).

 

תחום חשוב שעוזר להסתכלות הכוללת הוא עיצוב ובניית אתרים על בסיס פלטפורמת Wordpress שגם הוא מתחיל בתהליך איפיון נרחב ומסתיים באתר מזמין ומותאם אישית ללקוח.


אז אם אתם אוהבים את מה שאתם עושים, אם אתם רוצים לקוחות חדשים... ובעיקר אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא, אשמח להיענות לאתגר.